elinelvira

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Elin - 16 juli 2012 11:34

HEEEEJSSSAAAAAN!


Nu är jag entligen hemma! Typ 2 veckor borta från underbara Stockholm och man kan inget annat än att få lite hemlängtan. Höhö! Ni ska bara veta allt vi har gjort och sett. Började med en maga släktträff i Danmark sedan åkte vi till ett gesthouse i Tyskland och hittade en fantastisk liten by. Sedan straight till comosjön. Jag menar det när jag säger att det var nog den vackraste platsen på jorden. Vi var där i ett par dagar och bodde på ett lyxhotell (!!!!) sedan begav vi oss till Venedig. Vi bodde på en ö utanför som heter Lido. Kom dit på eftermiddagen så vi tog oss ett dopp i medelhavet. Den enda badstund vi hade också. Dagen efter det åkte vi båt till Venedig city. Hjälp så häftigt det var! Och vi åkte GONDOL på Grand Canale! Hahah som ni märker så har vi gjort rätt mycket. Så nu är jag rätt trött och ett behov av att vara ensam. Hahahah! Har varit runt människor konstant i snart 3 veckor. Kommer antagligen komma upp massa bilder innom snarast! Men nog om mig, hur har ni hafft det?


 


Den enda bilden som jag har uppdaterat Facebook med. hahah!


Kraam






Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards