elinelvira

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Elin - 4 augusti 2012 23:08

Nääämen, hej världen!
 

Nä, jag har verkligen ingenting roligt att säga. Det finns en miljard saker jag verkligen borde göra. Men 90% av allt ger mig ångest, så då lägger jag mig hellre på sängen och kollar på tv, tar en promenad, sjunger eller skriver en hopplös kärlekshistoria. Motivation är något som tillfälligt tappats bort i mitt liv. Dock letade jag och mamma genom hela huset efter försäkringspapprena till min kamera. Tills jag hittade dem synliga i bokhyllan i mitt rum. Hej hopp jag är värdelös på att leta! Den ska lämmnas in på tisdag och jag måste helt ärligt säga att jag... JAG HAR SEPARETIONSÅNGEST. Till en kamera! Mitt liv är rätt sorglit. Haha! Mickan och jag hade lite Lördagsmys men nu ska jag dejta min säng och tröst äta lite nötter.



 
Haha hat fått en liten chrush på Justin Biebers SENASTE låtar. Typ 248300 år efter alla andra haha!
 
 
Kraam
 
 
 
 
 
 
 

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards