elinelvira

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Elin - 5 augusti 2012 17:00


Trillade över denna artikel nyss, först bara skrattade jag när jag läste detta. Men spionen man är letade jag runt på nätet och det finns typ 348794 olika artiklar så blev lite osäker...


"S-k-a-n-d-a-l i Twilight-världen! I går rapporterade vi om att Kristen Stewart varit otrogen med regissören Rupert Sanders från Snow White and the Huntsman, som är gift, 41 år gammal och har två barn. KStew och Rupert sågs kyssa varandra den 17 juli och enligt en fotograf på plats kunde de "inte få nog" av varandra.


Och nu har Kristen gått ut med en offentlig ursäkt till sin sårade pojkvän Robert Pattinson! "Jag är djupt ledsen för att ha sårat honom och den förnedringen jag har bidragit till för mina nära och alla andra berörda. Det var ett tanklöst tillfälle som har satt det viktigaste i mitt liv på spel, den person jag älskar och respekterar mest i världen, Rob. Jag älskar honom, jag älskar honom, jag är ledsen", sade Kristen i ett uttalande i onsdags."


Okej, first thing first, ifall detta är sant; Kristen, varför, VARFÖR?! Du vet ju att ni är som gjorda för varandra!

Om inte; LOL


Favo bilderna måste man ju säga haha!



Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards