elinelvira

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Elin - 17 augusti 2012 17:53


♥ Nytt album - Red - ute den 22 Oktober 2012!
♥ Ny singel ute nu "We are never ever getting back together"
Nästa turné kommer troligtvis till SVERIGE!!!!
 
Oh Taylor Swift, you're doing it right.
 


Detta är omslaget till (antagligen) världens bästa skiva!

Hörrni jag taggar galet till dagen då jag kommer att hålla den i min hand!!!!!


Kraam



Av Elin - 17 augusti 2012 12:55

Goddag, världen! Måste bara börja med tack för alla fina kommentarer hade liksom 15 nya när jag loggade in igår! Puss på er! Sen ber jag om ursäkt för radiotystnaden. Var på Tildas landställe med massa folk. Kom hem igår men just wasn't feelin' it då. Haha! Men vi hade det superkul med sena kvällar fyllda med skratt och soliga fina dagar! Så jag har det rätt bra just nu. Det enda jobbiga just nu är att skolan börjar om vad, 5 dagar? Att jag fyller år imorgon och jag börjar inse att jag snart är vuxen! Och att mitt hår är så fettigt att man skulle kunna krama ur det! Hahah! I-landsproblem..? Mer att säga... hmm.. Kan någon berätta för sommaren att den inte får dra iväg nu när den äntligen kommit tillbaka? SOL! VÄRME! Jag vill vara brunare än såhär, så det räcker hela hösten! Kom igen nu, Sverige, du fixar det här! Ska bara äta lite innan jag ska tvinga min stora bak från sängen och ut å springa!


 



Min mage gör uppror nu så borde ätaaaaa


Kraam



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards