elinelvira

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Elin - 22 augusti 2012 21:52

GODDAG VÄRLDEN!


Här har det varit full rulle sen jag vaknade. Eller något i den stilen. Första skoldagen idag eller ja typ "upprop". Sjukt att jag börjar 2:an på gymnasiet majgaaad!! Träffade klassen igen, inte för att jag gillar så många av dem men lite kul var det ju ändå! 4 har slutat och en ny. Hade hoppats att iaf 8 skulle sluta men what to do, what to do? Hahah så himla ond! Efter skolan drog jag med Sophie hem, lyssnade på musik och återberättade massa klipp från youtube. Någon borde filmat, hahah! Sen masade jag mig hem och bakade en kaka med mamma sedan rensade jag och organiserade om i mitt rum. Hatar grejer. Det är på min top 10 hatsaker helt klart! Så kastade sånt som man bara "Geeez wtf varför sparade jag på det här tills nu?" Vid middagen kom mormor över så hade vi en liten mini födelsedag. Fick ännu mer saker (lol) och lite fina kläder! Imorgon börjar skolan på riktigt så borde få lite sömn. Fast jag VET att jag inte kommer släcka förens vid halv 1 eller nått... le sigh.



Del av min gamla högstadie klass, saknaaaar söndeeer, vart försvan tiden?


Kraam




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards