elinelvira

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Elin - 5 september 2012 20:12

Jag vet i fan vems dag det här var, men min var det inte.


Imorgon blir en bättre dag. Så nu tänker jag städa upp på mitt rum, tycker det är så mysigt att småplocka, ta en varm dusch, koka lite te och tända massa ljus. Och så ska jag lägga upp en bild på Instagram! Men tycker det är så jobbigt, har ångest för att ingen kommer gilla hahah! Måste verkligen sluta bry mig om vad andra tycker... Heter föresten hallonflickan där också. Vart fick jag det namner ifrån? Det är inte ens fint! Haha! Har varit hemma idag eftersom mina febertoppar knäcker mig. Men nu under kvällen har jag börjat få medvetande igen. Taggar inför Fredag, saknar mina babes. Önskar jag träffade er dagligen precis som förut. Ni gjorde mig så lycklig ♥



Jag och min finaste ängel som alltid får mig att må bra, Vi är en 


Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards