elinelvira

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Elin - 6 september 2012 23:59

Wooaah 23:59, det är inte dåligt!


Helt klart bättre dag idag. Dock mådde jag skit imorse men efter en ipren och en kopp te så blev det en rejäl skillnad. Eftersom jag inte är tiptop just nu, orkade jag inte plugga efter skolan. Utan tjockade mig en toast (wtf, äter aldrig mellanmål?) och såg klart säsong 4 av Lost. Säsongsavslutningen var antagligen det bästa i hela Lost's historia! Majgad vad bra det var! Taggar inför säsong 5 nu under helgen! Känner på mig att den kommer vara insane!! Imorgon ska jag och Kajsa ha tjejmiddag. Hoppas det inte blir något mer strul kring det. Tråk att typ alla mina vänner nu precis innan inte kan komma. Betrayals... men vi får ha nån middag nån annan gång. Klockan är halv 1 nu och jag förstår inte alls charmen med att sova. Varför sova när man kan vara vaken? I am so screwed.



Jate ♥


Snälla sluta aldrig att va perfekta!


Kraam


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards