elinelvira

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Elin - 9 september 2012 16:25

Mmm, sköna söndag. Riktigt fin höstdag är det ute! Sov dock rätt länge imorse så var inte ombytt och klar innan klockan 1. Så kan det gå. Sedan bakade mamma och jag äppelpaj gjorda av våra egna äpplen från framsidan. Vi äter äppelpaj nästan varje helg under hösten för äpplena blir mogna under olika perioder. Tur att det är en favorit, och kladdkaka såklart! I fredags hade vi det supertrevligt, synd att alla gick så tidigt bara. Något som iaf jag tycker vi ska få göra om. Igår hade alla mina kompisar egna planer så var fett lessen för jag skulle sitta hemma ensam en Lördag. Som tur är har jag en så fin familj så det blev mys ändå. Gick nyss en promenad med vovven och jag älskar när man kommer in sen och så är kinderna alldeles rosiga ♥



Gamal bild, herre vad tiden går!


Kraam




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards