elinelvira

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Elin - 12 september 2012 23:20

Trött. Det är allt jag har att säga. TRÖTT.

Jag fattar inte hur folk hinner allting. Gå i skolan, umgås med kompisar, prata i telefon, nätverka, läsa böcker, plugga, spela piano, laga mat, vara social mot sin familj, se på film, följa trettioåtta olika serier, träna... Hur hinner man allt det där, och samtidigt få ett normalt sömnintag? Det spelar ingen roll hur tidigt jag än tycker att jag går och lägger mig, alarmet ställs nästan alltid in för mindre än fem timmar. Och när jag väl kommer i säng... så är det alltid någonting jag inte har gjort. Dygnet borde ha fler timmar ibland. Borde verkligen klippa naglarna.


Min dagbörjade iallafall superbra, trots att det tog mig över 1 timme för mig att gå upp ur sägen. (Höhö!) Nu tackar vi övre makter för sovmornar! Åt god frukost och läste faktiskt då. Mys faktor. Pluggade lite efter skolan men har verkligen inte kommit in i skolrutinerna. Har mina teorier.... Borde verkligen sova men har ett obotligt Lost  sug. Aja blir imorgon då... Har börjat på säsong 5 nu! Avlideeeeer!!!



 


Kraam



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards