elinelvira

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Elin - 24 september 2012 22:50

Jag var inställd på en skitmåndag. Tänk så fel man kan ha!


I fredags så var jag med Bianca, Sophie och Kajsa efter skolan. Knallade hem till mig med Kajsa innan vi hämtade min kamera (FINAAALLLYYYY) och åt wook. Efter det drog några peeps hem till Andrea. Heltperfekt! I lördags var det tacco-tjejmiddag med lite fest efter hos Sofia. Var uppe långt efter Boiliboompa så var mer än trött kan man ju säga. Hahah! Somnade mer exakt runt 5. Fan. Så igår sov jag typ 11 (mycket behövande) timmar. Så till idag; trodde dagen skulle bli sämst men icke sa nicke. Den blev helt okej. Har skrivit till kussen och fixat med en svenska uppsatts nu under kvällen. Nu ska jag trilla i säng tillsammans med min älsklingsserie (ni vet redan vilken) och ladda inför morgondagen. Säger bara ORIENTERING....




Kraam



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards