elinelvira

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Elin - 29 september 2012 20:44

Det här med att jag spenderat över 2 timmar på YouTube med att kolla på Taylor swift klipp. Nörd. Men ååh vad hon är en fin människa. Önskar jag var lite mer så. Igår var den film mys hemma hos Sophie. Trillade inte innanför dörren förens vid 20 över 1. Hahah så vaknar man AV SIG SJÄLV vid 9. Alltid lika kul. Under eftermiddagen kollade jag på Lost. Kan nu officiellt säga att jag har 3 FUCKING AVSNITT KVAR! Vill inte se mer men samtidigt måste jag ju det. Sista avsnittet jag såg, då även Tilda var här, var nog det sorgligaste jag nånsin varit med om. Jag grät. Tilda grät. Alla på Lost grät. HELA UNIVERSUM GRÄT! Har taggat med Andrea på telefonen inför det här ett tag nu...... Måste bara andas....possitiva tankar.... det kommer gå bra för alla...... OKEEEEJ NU KÖÖÖR VIIII!!!!!


  

 britneyslost asked: LOST, blue


Mycket Lost just nu, men 3 avsnitt kvar.... äntligen slutet på något så underbart. Tårar och lycka.

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards