elinelvira

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Elin - 30 september 2012 21:12

Suttigt inne och pluggat hela dagen. Söndags standard. Tråk. Dock pluggade jag med Tilda så lite mysigare blev det. Igår såg jag ju klart Lost. Heheh fattade inte så mycket så Andrea, we need a serious talk! Men börjar faktiskt efter ett tags eftertänkande förstå kopplingar lite här och där. Iallafall, ytterligare en vecka har gått. Ytterligare en månad har gått. September bara flög iväg. Imorgon vaknar vi i oktoberluft. Jag älskar Oktober. Träden blir så vackra och det syns när man fotar. Synd bara att man inte har en kamera igen. OCH NET ON NET, OM DET TAR 1 MÅNAD DENNA GÅNG OCKSÅ SÅ KOMMER JAG HEMSÖKA ER I MITT NÄSTA LIV!! Ska fixa lite spanska och kolla på Night and Day. Blev just supersugen på pannkakor höhö.


 


ÅÅÅH förstå hur arg jag blev när jag såg att mitt ögonbryn fluffat sig hahaha

hade ingen annan bild på g, den är lite stel hhahahaha dör


Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards