elinelvira

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Elin - 10 januari 2013 23:27


Först: HAPPY PRETTY LITTLE LIARS DAY!!!!!!!!! ...dör lite! Jajaja vet att det var igår, men det är idag jag äntligen ska få se det så för mig är det idag haha! Jag har taggat sen i Oktober, sjukt att det gått så snabbt sen jag halv grät i min säng eftersom det var ju såååå långt kvar, fangirl emotions ni vet! Annars har dagen varit bättre än igår, inte så svårt kan jag ju iaf säga, men fortfarande inte bra. Måste reda ut lite saker som gnager i mig och klara upp lite panik skolarbete, först då kan jag försöka komma ur mitt lilla deppstadie. Det ska nog gå ska ni se! Förutom PLL, är dagens andra highlight att jag är klar med filosofin!!! Den kunde blivit lite längre (3½ sida blev den, tror jag...) och kanske lite utförligare meeeeen det är det sista jag skriver i filosofi NÅGONSIN. Åh, ni förstår inte hur skönt det är haha! Nä, ska lägga fram kläder till imorgon, nattfixa mig och bege mig till Rosewood ♥♥





Om man kan översätta texten till Svenska lika vackert som den är på Danska (tror tyvärr inte det går) så vill jag ha den på mitt bröllop nån gång i framtiden. Börjar typ gråta när jag hör den, vilken kärleksförklaring  ♥


"Og du kan gøre mig lykkelig,
Du kan gøre mig splittergal.
Jeg ved egentlig ikke,
Om vi er skabt for hinanden, men ærlig talt!
Vi to, vi to.
Vi har mer' end kærlighed

Ja, vi to, bliver ved.
Og du er den, jeg elsker endnu."

Kraam

Av Elin - 10 januari 2013 17:57



"There is a tendency to want to get thick-skinned. There is a tendency to block out negative things, because they really hurt. But if I stop feeling pain, then I’m afraid I’ll stop feeling immense excitement and epic celebration and happiness. I can’t stop feeling those things, so I feel everything. And that keeps me who I am.


                                                  
                 - Taylor Swift
 
 
Och som vanligt så säger hon det bättre än någon annan.
 
 
Kraam
Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards