elinelvira

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Elin - 11 januari 2013 20:26

Har jag berättat hur stor perfektion Sam Tsuis cover på Hold It Against Me är? Jätteperfekt. Lyssnat sönder snart hehe.


Lång dag bakom mig, gick upp vid halv 8 och började matten vid halv 10, bara det att min lärare inte dök upp. Nehepp, näst sista lektionen innan proven (har 2 matteprov nästa vecka och kan inte ett piss) Sen svenska och samhällskunskap. Samt ett kort möte efter skolan, super taggilugg på våra planer! Väl hemma hade jag tänkt att jag nästan skulle göra klart svenskan men var helt slut så kollade runt på resor och höll på med mobilen... så har fortfarande nästan hela svenskan kvar, auutch. Fan. Aja, har suttigt ett tag efter maten nu och pysslat ihop en del. Blir en plugg dag imorgon... och söndag. Har typ 5 prov nu i Januari, en stor uppsats skrivning på lektionstid, massor av småläxor och en uppkommande debatt i engelska. Tur att jag ska bli kidnappad på måndag till Aruba.



                         


                       


                           


Oh, Spencer Hastings's face expressions ♥



Avsnittet igår var fantastiskt, lääängtar tills nästa är ute


Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards