elinelvira

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Elin - 15 januari 2013 23:48


Så var det Tisdag kväll!


Det var inte lätt att ta sig ur sängen imorse. En plåga, faktiskt. Borde därför sova inom 1 timme, i alla fall stängt av datorn och lagt mig under täcket. Får se hur det går med det, höhö.  Hade en bra dag i skolan. Skönt att bocka av massor av skolarbeten. Hemskt att lärarna hela tiden hittar på nya saker att tortera oss med. AAAGH. Issue of the day: Att behöva skriva hela spanska texten på spanska när man inte kan någon spanska. Men tro det eller ej så lyckades jag och min besti, Google translate, fixa ihop en någorlunda bra text på 140 ord. Woopphaa! Sen blev det ett halvhjärtat försök till matteprovs plugg. Grejen är att jag förstår det mesta nu, har bara svårt att komma ihåg allt. En mysig dusch och nu sitter jag här i min säng i rosa morgonrock och lila pjamisar. Mysmode ON. Kvällen (11-när jag somnar) är den tiden som jag uppskattar mest under dagen. Jag är själv och kan tänka och blogga och kolla TV och läsa och tillsist sova. U.N.D.E.R.B.A.R.T Skulle dock inte ha något emot att dela mina kvällar med någon, men bara vissa av dem. Behöver mina kvällar, det är som en själslig terapi, eller nått. Nu blire lite bokmys och Vänner. Standard. Puss bloggisläsare.


hayl0r:awwwwwwwww


Visst är jag, höhöhö




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards