elinelvira

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Elin - 16 januari 2013 23:30

Lång dag avverkad! Phew. Somnade sent trots att jag inte kollade på Vänner, upp och hoppade klockan åtta imorse och sen har det varit fullt ös medvetslös. Matteprov hit och spanskatexter dit. Men skönt att just första matteprovet är över. En stor sten lyftes från mina axlar. Vem tusan uppfann matte och hur hittade den mig? Borde ha pluggat idag efter skolan men just Onsdagar är så låååånga, slutar halv 5 typ, och är inte hemma förens straxt efter 5. Så efter maten la jag mig i sängen och drömde om perfekta scener och dialoger, määh ♥ Somnade en liten stund också haha såklart! Sen ringde Zarish så pratade vi i nästan en timme. Mest om boys och problemen de kommer med. Länge sen jag hade deeptalk med någon, lite sjukt att man har sånt behov av att ha det emellanåt med nån fin vän. Efter det drog mamma upp mig ur sängen för att jag skulle sminka av mig och grejs. Han dock hacka 2 bananer och lagt det i en söt liten skål, nattmat är det godaste som finns typ! Dock är det slut nu hahah! Tja, man kan ju ha det sämre en Onsdagkväll.



wordsaretimeless:readmyshiet:anthonykaayj:maddiesellers:Lmao they definitely all just stared at herDid she just dieL M F A O !! if my liiifee wasnt filled with fuckery it is now !I would NEVER show my face there again!!!!!


Heh hittade denna på mig när jag var på gymmet här om dan, aaawkward.



Kraam








Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards