elinelvira

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Elin - 17 januari 2013 23:53


First I was like



Then I was like



Hahah så klockrena jag dör! Nu ska jag krypa ned och kolla det senaste PLL avsnittet och tagga inför mammas examen. Sjukt att 3 år gått så otroligt snabbt. Slipper skolan och kan ta en liten sovmorgon på det. Lycka.



Kraam







Av Elin - 17 januari 2013 22:33


Vad söt du är och älskar din blogg! Hur gammal är du? :)

Tack så mycket, och som det står i min "presentation" på sidan, är jag 17 år. 18 om 213 dagar (lol)


Vart har du köpt det? Ser fett gulligt ut!


Fick den av Audrey i julklapp, hon har gjort den själv! Så himla kreativ.


Måste bara påpeka att du har otroligt fint hår! Är det din riktiga hårfärg?

Haha då skulle du inte vilja se det nu, kaos! Men tack. Japp det är min riktiga hårfärg, aldrig färgat eller slingat. Aldrig ens varit hos en frisör, heh säger ganska mycket!


Trivs du bra på gymnasiet?

Jadå, vantriv ibland men det är nog mest för att jag lever mycket i dåtid. Sen ändras det från dag till dag.


Är Toby verkligen en i A-team? Jag tror han är med för att skydda Spencer och hjälpa till att få reda på sanningen. Vad tror du?

Manusförfattarna har flera gånger utalat sig om att Toby verkligen är med i A-team, så släpp dina förhoppningar. Trodde själv väldigt länge att det var så men om du sett de nya avsnitten så får du svaret. Vilket är att han antagligen vill döda Spencer istället för att skydda henne. Tyvärr, han är ju sjukligt snygg liksom.


Hur lång är du och hur mycket väger du?

Förstår inte hur det kan vara så intressant haha men är 1,68 lång och väger ca 54 kg. Men det är bara siffror.



Lite frågor sådär, alltid lika kul. Ni är mellan 50-80 per här varje dag så ställ mer frågor! Är ju så himla allmänbildad liksom haha som ni ser på svaren... hahah!



Kraam







Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards