elinelvira

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Elin - 19 januari 2013 16:17

Hatar att känna mig dålig och otillräcklig Det betyder ju automatiskt att man är ganska dålig. Då blir man ju dålig. Dåligt. Inte ens det jag är bra på lyfter mig i sådana här onda cirklar. Ibland undrar man ju vad det är man är bra på. Och när nån då står och skriker på en att man är dålig, ja då blir allt ännu dåligare... (vet att det är sämre men det skulle förstöra själva moodet) Story of my life liksom.


Igår var iaf en jättebra dag. Finaste mamma tog sin examen från KI och cermonin var superfin och väldigt traditionell. Sånt behövs! Blev så stolt när de roppade upp hennes namn att jag blev alldeles tåröggd. Efter det gick vi till morfars fina lägenhet vid vattnet på Kungsholmen för drinkar (för de vuxna) och tilltugg. Tal och lite presenter tillkom också. Sedan gick vi till en fin Italiensk resturang, hela 20 personer var vi haha, så vi fick dela upp oss lite. Vid 11 tiden var vi hemma igen där det togs fram champange och vindruvor. De var typ uppe till 4 medans jag försökte sova vid halv 3. Hahaha! Nä men det var en fin dag ♥.



Mer bilder på andra bloggen.


Kraam











Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards