elinelvira

Direktlänk till inlägg 22 januari 2013

Faster Than The Wind, Passionate As Sin

Av Elin - 22 januari 2013 22:18


Det här med att vakna klockan 07:30 av en mardröm baserad på en mix mellan Pretty Little Liars  och en slags lek som inkluderade Bianca, Sara, Sofia och migsjälv. Vad jag vaknade av? Att jag drömde att jag var Hanna och A försökte strypa mig i sömnen samtidigt som Bianca kittlade mig med en daggmask, så jag ströp tillbaka och vaknade av att mina händer ströp i luften. NAJS. Bra start på dagen. Fast jag somnade om till 12 efter det, var typ mentalt ostabil efter min dröm haha! Var hemma igår också, dock sov jag bara då och när jag var vaken önskade jag att jag kunde somna om. Mådde illa räcker inte för att beskriva hur jag mådde. Men idag har jag mått mycket bättre som tuuuur är!


Igår var det måndag och det betyder en sen "söndagsblogg" Here we go!
 

Måndag: Min kropp bestämde sig att må dåligt.

Tisdag: PRETTY LITTLE LIARS No school.

Onsdag: Tingsrätten (ni vet jag e en badass)

Torsdag: Spanska prov på boken.

Fredag:  Sam prov och antagligen mys med besti på kvällen

Lördag: Sova. Eller göra något kul. Vara social!?

Söndag: Plugga i guess


Vilken fantastiskt ospännande vecka. Eller ganska ospännande haha. Fredag efter klockan 13:30 ser väldigt bra ut. Jag har verkligen PLL cravings, knas med tanke på min dröm men aja haha.



Har typ inte varot ute på 2 dagar. Saknar det faktiskt. Iskall luft är så härligt på nått sätt.



Kraam







 
 

 
 
Jessica

Jessica

23 januari 2013 15:47

Fin blogg du har! :)

http://jessicanorborg.blogg.se

 
Sofie

Sofie

24 januari 2013 10:28

Hoppas du mår bättre nu! :) Haha det är ju inte bra att du får sånna mardrömmar av PPL ^^

Sv: Haha ja håller med dig, tiden går så snabbt :o Vart tar den vägen? Ja det har blivit endel resande nu i höst, vinter och det blev två resor. Först var jag iväg 2 1/2 månad med min vän och då var vi i Kambodja, Vietnam, SIngapore, Malaysia och Thailand :) OO vad jag saknar det :( Sen var jag hemma två veckor och sen åkte jag med familjen och då var vi i norra Thailand först, Chiand Mai och sen blev det sol och bad i södra! Haha det är härligt med frågor! :)
Det var superbra sp lite tråkigt att komma till Sverige igen, så kallt :(

Har du haft en bra jul? Jullov och nyår? :D

Jag håller verkligen med dig! Gymnasiet gick så snabbt?! Varför? Trodde jag skulle sakna det jättemycket men det gör jag faktiskt inte, saknar såklart vissa saker men det gick ändå bättre än vad jag trodde. Kanske är för jag har haft saker och göra sen jag slutade :)

Jag hade lite att ta igen på PPL när jag kom hem men nu är jag ifatt igen! Tycker det är så spännande :) Har inte sett det senaste avsnittet men Toby är ju tyvärr med :( och Mona. Sen är man lite fundersam på vad Lucas håller på med? Så honom vet jag inte vad jag ska tro om men han verkar ju rädd för Mona. Haha annars är jag ganska dålig på att lista ut sånt så Toby och Mona känns ganska självklara :p Har du listat ut mer? ;)

Nej det förstår jag verkligen, hade aldrig klarat o plugga och jobba samtidigt. Skolan tar mycket tid och man vill ju gärna ha lite socialt liv utanför också :) Usch ja det måste vara svårt att få sommarjobb och sånt, så många ungdomar som söker. Jag bor ju på ett litet ställe men det är ju ändå svårt :/ Men jag har tur för jag har fått på lite på Maxi igen där jag jobbade i somras :) Haha men har nog glömt det mesta tror jag, 5 månader sen sist jag var där. Får börja plugga in alla siffror för frukterna och grönsakerna igen ^^ Nej donken hade jag inte velat jobba på, känns alldeles för stressigt och nej inget för mig!

Vad tycker du om det nya betygssystemet? Tycker det verkar så krångligt och svårt att nå de högre betygen :s Hoppas det gick bra på matteprovet för dig! :)
Vi hade det gamla betygssystemet och jag gillade aldrig matte, var dålig på det :p Men efter att ha kämpat med det slutade det med Vg och det är jag väldigt glad för :)

Hihi ja det blir så ibland med sånna saker man vill inte använda upp allt ^^
Kraaaamar hoppas du känner dig bättre :)

http://sophiiek.blogg.se

 
Ingen bild

Aaudreyws

25 januari 2013 21:12

Hahaha dagmask jag dör xD nawi :'( x)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards