elinelvira

Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

Some People Just Keep Their Feelings To Themselves

Av Elin - 28 januari 2013 17:04


Ifall ens vänner börjar hitta på saker rätt ofta som de inte berättar för en, hur ska man tolka det? Jag tolkar det som ett dåligt tecken. Sen ljugs det om det också med ursäkter som "Juste du var inte med i den chatten" eller "Oj jag glömde fråga dig" får jag höra oftare och oftare. Amen kul, jag var den enda som inte automatiskt räknades till gruppen. Eller så finns det den där ännu hemskare anledningen; Att de faktiskt inte vill va med mig. Jag vet inte vilken, men ont gör det iallafall.


Well, well. Förutom att försöka trycka ned massa depptankar om hur otroligt oönskad jag känner mig så har det varit en bra dag. Lyckades faktiskt se bort allt det där under dagen och skrattade och kände att där för ett ögonblick, så var livet helt underbart. Känndes som alla lektioner gick jättefort för helt plötsligt hade vi slutat. Sen blev det en buss miss mellan mig och Kajsa, och krävande som jag är så hoppade hon av och tog nästa för min skull, Hahaha dog. Men du är ju så söt ♥ Då känndes det mycket bättre helt plötsligt. Vi skickade massa random bilder medan jag gick med Fletchi på en vinterpromenad. Det var faktiskt lite mys. Mormor var här ett tag under eftermiddagen också men hon hjälpte mest Calle med en läxa så jag låg i min säng och läste bloggar. Uhuhuh varför får jag mig själv inte till att plugga? Det går alltid bra på prov och inlämnings uppgifter (Fick A på en svenska text förra veckan senast whiii) Men att just BÖRJA med saker tar sån tid. Tror det kallas skoltrött. Börjar även känna mig förkyld, har inte varit förkyld sen tidigt i höstas. Hals ont och väldigt varma bultande ögon (Ett av mina konstiga kropps symtomer när jag håller på att bli sjuk hahaha) Ska lägga mig tidigt, cirkus 12 och verkligen sova ut. Najen, nu måste jag städa på mitt rum och plugga Engelska. Se ya.



 



 Favis frysiren, favis tröjan och favis örhängena... som är borta. Om nån har sett dem så vet ni vart jag finns.



Kraam

 
 
Ingen bild

Hanna

29 januari 2013 22:17

Vet käslan, den vörsta som finns när folk ljuger så respektlöst.

 
Vicky

Vicky

1 februari 2013 18:42

Fin!:)

http://thetoughway.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards