elinelvira

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Elin - 4 februari 2013 21:32



Den här dagen har haft enormt stora ups and downs. HERRE GUD säger jag bara. Och eftersom det är en måndag dessutom har den varit lite extra dålig. Det hör ju till liksom haha. Pallar inte gå in på detaljer men ett tag var det PANKAKSMOSMEDKÖRSKÖRSTOPPINGFITZ dålig. Typ så. Sen kom jag hem och gjorde lite te (som nästan är orört, hehe glömde helt bort det) och en avokado med lite örtsalt som mellis. Det enda jag åt fram till 3 typ, nån banan slank i till frukost. Skärpning Elin. Sen låg jag och kollade på tv under en filt och frös och önskade att nån ville värma mig. God middag sen liiite plugg. Men eftersom dagen har varit väldigt jobbig så orkade jag helt enkelt inte det. Höhöh. En söndagsbloggning kommer antagligen imorgon då jag är waaay för trött just nu och jag glömde helt bort det i igår hehehe. Sämst inlägg, lite speglat av dagen antar jag. Tagga Tisdag.




Jag & Chandler vi förstår varandra.


Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards