elinelvira

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Elin - 8 februari 2013 15:43


Ojsan hoppsan. Här blev det tyst.


Kan börja med att berätta att idag är jag ledig, studiedag. Och jag har faktiskt gjort en sida matte.Det ni. Vaknade vid halv 11, gick upp och såg TV med mamma med nudel lunch, sen en skön och VÄLDIGT behövlig dusch. Sen nu är jag här. I min säng igen, med musik och datorn. I princip hela dagen efter skolan igår var jag med Soppi, vi köpte B&J (gaaalet länge sen jag åt det, i somras typ Tur det haha) och choklad och deppade framför LOST. Jag symnatideppade då men det var mys. Sen åkte vi till öppethus, gjorde typ inget där. Åkte tillbaka till Soppi och fortsatte hahahaha. Fast då pratade vi mest, herre vad vi pratade. Säkert 2 timmar. Imorse kollade jag även på min älskade älskade serie och fullkomligen DOG (Saknar säsong 2 så kollar om) Jag ska kolla på avsnittet nu igen tänkte jag, så sinnessjukt BRA! Lucy Hale är i en klass för sig. Och Troian Bellisario. WOW! Wrencer-scenerna gjorde typ mitt liv, precis som att Ezria-scenerna förstörde mitt liv. Det kändes lite som att någon tog mitt hjärta och slet det i sisådär tvåhundrafemtio miljarder bitar. Fy. When Lucy Hale cries, the entire world cries


                       

VARFÖR ÄR INTE SPENCER FULL OFTARE? VARFÖR?



Nu ska jag fixa mig lite innan jag myser vidare.


Kraam

 

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards