elinelvira

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Elin - 9 februari 2013 16:54


Neeejmen gutenmorgen, Sverige! ...eftermiddag!


Gårdagen blev väldigt mycket mys, idag vaknade jag vid halv 11 men var inte uppe förens straxt innan 1. Hahah. Det är det fina med lördagar. Åt pannkakor med chokladgrejs till lunch hihi, är dock fortfarande äckligt mätt. Chillade runt innan jag typ somnade igen. Men nu är jag uppe och har bytt om till en myströja. Borde kanske sätta på mig mina älskade legging ♥ Det är kärlek ska ni veta. Hm, nu ska jag nog sitta lite vid datorn ett tag till innan jag kanske borde hjälpa till med maten. Inte för att jag är hungrig men aja. Ikväll ska några hem till Sophie för mys. Taggilugg. Hahah okej, sjukt tråkigt inlägg, meeeen kanske blir lite roligare imorgon. Är fortfarande i ett mysmode nämligen.


Kraam






Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards