elinelvira

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Elin - 11 februari 2013 21:00


Så håller den här måndagen på att lida mot sitt slut. Större delen av dagen har spenderats i skolan med tråklektioner och tråkiga skämt som blir hysteriskt roliga på grund av att jag sovit så dåligt. För nån gång mot halv 4 grät jag mig själv till sömns. Så wooppphaa 3 timmars sömn... Inte okej. Ska lägga mig om nån timme faktiskt och kolla på mys VännerAnnars har jag pluggat spanska OCH matte, städat liiite, planerat i kalendern, spelat massa Quizkamper och kollat runt på Tumblr och bloggar. Hittade även en militärgrön jacka som jag vill ha, tyckte den var lite dyr (fast snålElin tycker allt är dyrt över 300 kr) Men tror att jag ska köpa den inom de senaste dagarna. Behöver verkligen en ny vårjacka. Helt även löjligt sugen på att börja följa massa nya serier men baserat på att jag knappt kan hålla tempot med de jag följer så känns det inte som världens bästa idé. We'll see... Okej med massa menar jag Pretty Little Liars haha. Igår rök även 5 cm av mitt hår, men ingen har någonsin märkt när jag klippt mig sattäääh haha. Blev mycket nöjd, topparna är mjuka och gosiga. Heh, vadå jag brukar gosa med mitt hår..! Vad är det för konstigt med det?  Absolut inget alls. Hittade även mina pärlörhängen modell större som varit borta i sisådär 2 månader, FICK LYCKOTÅRAR NÄR JAG INSÅG ATT JAG ÄNTLIGEN FUNNIT DEM! Hahaha som jag letat. Bara min marinblå kabelstickade tröja och svarta jeans som saknas... le sight. Okej, allvarligt Elin... HUR många olika ämnen tar du upp i ett inlägg? Hahah! Men saknar mina svarta byxor... blir fett ledsen när jag tänker på att de är borta... määh.


Nu en snabb försenad söndagsblogg. Here we go!


Måndag: Plugga Matte & Spanska. Lägga sig TIDIGT.

Tisdag: FET-TISDAGEN!! Fettis-dagen! Pretty Little Liarsplugga ledarskap, kanske vara med Gabbe.

Onsdag: Plugga inför matteprovet wäää. Vara barnvakt åt Callebebis.

Torsdag: MATTEPROV. Alla ♥-Dag!

Fredag: Traditionellt mys med mina babes 4-life ♥

Lördag: Melodifestivalen Deltävling 3

Söndag:  Nothing special so far! Plugga typ.



Bara en jäkla massa plugg och TV. So much for having a life!



 


Hahahah de är ju för konstiga! Tur att de har kul backstage iaf haha!



Kraam




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards