elinelvira

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Elin - 13 februari 2013 23:16


Okej, vad har hänt det senaste dygnet? Igår var det en lite mer snöigare verision av November-fucking-jävla-väder ute och jag hade ingen motivation till någonting, så jag myste istället, twittrat onödiga grejer, började även städa mitt rum innan jag insåg att jag faktiskt inte bryr mig om hur det ser ut (låter fett badass höhö) kollat på massa random program på TV, pluggat matte med Sofia och Sophie och nu har jag gjort nytt sodastream vatten så är mycket belåten. Mamma kom upp i mitt rum och la sig på mig och ba "Jag är en sköldpadda" haha sjukt random, gosi. Fick också lite massage, säger bara AJ! Imorgon väntas en timmes tortyr, precis... matteprov! Borde ha pluggat lite mer inför det en vad jag faktiskt har, men tror att jag kan det mesta. Iaf sånt som jag tror e viktigt. Blää för matte. Borde sova nu om jag ska orkara vara mysig och glad imorgon på alla ♥ dag. Så himla tagg på det, hade tänkt ha en röd fin tröja på mig dagen till ära haha. Nope, nu ska jag sätta på min nattdejt hahahahahaha dör... okej nej. Inte så jag mena. Ska STARTA Vänner skivan hahaha.



Mysiga sommarkvällar i skärgården ♥


Kraam












Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards