elinelvira

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Elin - 17 februari 2013 23:17

Det sämsta med söndagarna är och förblir att det är måndag dagen efter. Dagen har rullat på hur som helst och jag har verkligen inte gjort nånting. Standard. Borde ha pluggat meeeen har inte orkat. Sett en fett mysig film som gick på TV, prerfekt sådär söndagsmysig. Nu sitter jag och försöker underhålla mig själv så bäst jag kan med lite TV tittande och ska straxt fixa lite god frukt. Tänkte leta upp ett Vänner avsnitt att kolla på. Roade mig precis med den underbara Piloten... så varför inte 1x02? Good idea. Eller säsong 4? Det spelar nog ingen roll. Helt klart bästa sättet att entra en ny vecka... En GRYM vecka med delvis mycket plugg! HERE WE GO!


Måndag: Plugga och hej och hå, både sam, idrott och psykologi. Kill me? 

Tisdag: Pretty Little Liars   Sam och Idrott läxfähör. Plugga psykologi

Onsdag: Plugga psykologi

Torsdag: Inget speciellt so farrrr, andas tyyyp.

Fredag: Mys och glitter I suppose LOOOOOOOV

Lördag:  Melodifestivalen.

Söndag: SOOOOVAAAA.


Nu tampas jag med söndagsångest, skrattar fortfarande åt mitt Twitterarkiv, slö kollar facebook och ser på Olle dokumentären... hahaha! Låter lagom skoj va? Njäääe, ialla fall hej fruktmys! HEPP!


 


Vill till Grekland nu! Tjejor vi måååste boka nu på riktigt, taggad till tusen! Herre Gud, tänk när vi sitter på planet ner! L.Y.C.K.A



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards