elinelvira

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Elin - 18 februari 2013 23:45


MÅNDAG! En ovanligt bra dag, trots att det är en måndag (och det säger mycket) Började med turen till skolan lyssnade typ sönder Everything has changed med finaste Taylor och Eddie. Hade aningens awkward samtalsämmnen (höhö) men vad är vänner till för om inte just det? Nä, precis. Dagens bästa replik kom från ingen mindre än Sophie i egen hög person. "SÅ VAR DEN KONGO?"  Hahaha nejnejnej säger jag bara inte okej utryck. Bokstavligt dog. Väl hemma har vi försökt styra upp resan lite, blev nog värre, men vi får se inom de närmsta dagarna hur det blir. Taggilugg iaf. SOMMAR I NEEED YOU! Borde ha pluggat mer än vad jag gjorde, men lite psykologi och lite sam klämde jag in iaf. Hm borde panika men äsch, efter imorgon har jag bara provet sen lov. Najs. Föresten om exakt ett halvår är jag 18, hur sjukt? Äckligt sjukt!


Så, klockan är straxt tolv och jag har suttit och skrattat mig till tårar åt intervjun  "New. Music. Live." med Pretty Little Liars-brudarna. Hade det gått att embedda hade jag gjort det, kolla in länken HÄR istället. (Lol det går att bädda in men äsch too late) Intervjun är i sex delar och de är helt sjuka! The Face. Jag säger bara THE FACE. Mitt liv är lite lätt komplett nu, tror jag! HAHA




"Would you ever date a teacher?" "I'M NOT GONNA BE A BAD ROLE MODEL HERE! ....but if he looked like Ian..."


"Troian, what do you think about the Bieber, is he OK?" "Oh, I'm sure he's a lovely human being...."



Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards