elinelvira

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Elin - 19 februari 2013 23:02


Jag blev begåvad med många saker, men ett tålamod fick jag fan inte. Satt i 2 timmar med 25 helvetes psykologi instuderingsfrågor, blev visserligen klar men fick offra mitt otroligt glada humör idag för det. Grrraw. Efter en kvart blev jag så arg att jag skakade. Hittade inte svaret på EN ENDASTE FRÅGA!!! Så, nu är jag klar med mina aggresioner hehe. Men efter lite té och mamma kramar så fixade allt sig. Började hur som hellst dagen otroligt bra, hade en hysteriskt rolig konversation med Audrey om lysande gåsar. Hahah fråga inte varför, men kul var det. Pluggade lite idrott till idrottläxfähöret och pratade med mamma. Mysmorgontisdag delux! Bra dag i skolan med idrott sen samhällskunskap och ingen svenska. Var hemma till 2 alltså. Najs. Annars då? I mitt rum är det kallt. JÄTTEKALLT. Varför? Michael har dragit ner värmen. Det har tyvärr utomhusluften också gjort. Den enda ljusglimten är att det ska bli plusgradigt några dagar nästa vecka i Stockholm. Hörde du det snö? FÖRSVINN! Okej, så när jag inte pratar med mig själv i mina inlägg så pratar jag med icke levande föremål, knappt ens föremål..? Tror det kallas galen. Herre vilket bananas inlägg. Tror jag ska gå och lägga mig. God natt mina ♥



 


HAHAHAH bilden passar ju inte riktigt in till inlägget. Men hade den tröjan idag, määh min sommartjocktröja.


Saknar dig så himla himla mycket just nu.


Kraam









Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards