elinelvira

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Elin - 20 februari 2013 23:36


Att en vanlig dag kan bli så bra. Att vakna upp klockan 8 imorse var inte helt tortyr då jag märkte att veckan redan är halvägs mot lov. Åkte till skolan i kylan (Sommar hade vi inte en deal?) och hade många roliga samtal med le friends. Sofia är dock sjuk, tycker du kan skynda dig att bli friskus innan du lämmnar mig en heel veecka igen. Mäh. Har hört att jag är så himla glad den här veckan, bra det men asså... känner mig inte särskilt glad. Fett konstigt. Kanske för att jag inte är bra på stora känslor som går åt andra håll än uppåt, jag vet inte hur jag ska reagera. Ingen få tro att jag är kall. Jag kan bara inte ta in det. Så då trycker jag ned det och då följer ALLT negativt och dåligt med till endast det lilla lyckliga finns kvar. Antagligen därför jag är så glad just nu. Bra personlighetsanalys Elin, passande till psykologiprovet imorgon! Det kommer föresten gå äckligt dåligt. Aja det är första av många. Firade finaste mormor idag också, goda soppor och tårta. Åt faktiskt lite tårta och mådde inte illa, wheey framsteg! Dags att mysa framför serier ned krypen under täcket ♥



Hon sa det ganska bra, den där Katy Perry.


Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards