elinelvira

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Elin - 21 februari 2013 22:58

Åh du charmiga torsdag. Eller kanske inte. Hjälp vilken dag. Mentalt OCH fysiskt utmattad. Behöver inte gå in på detaljer förutom att Komedikvällen blev otroligt bra och bjöd på många skratt. Kajsa började till och med gråta pga Shan Atci's skämt, haha det var ju tur det! Nej, men hela kvällen blev väldigt lyckad så himla himla glad för det. Hade psykologi prov imorse, säger bara bläää vill inte tänka på det. Gick nyss på toaletten insvept i en stor mysig filt och tossor för jag höll på att dö av köldskador annars. Kännde att ni behövde veta det. Även att mina ögon är så trötta att de svider när jag blinkar... och tittar och stänger dem efter det. Mäh. Ja, det var väl hela den här dagen i kort format. Ska messa lite till med en saknad person och mysa framför Vänner. Bästa slutet på en tuff dag. Sen imorgon ska jag duuuschaaa. Astaggad haha eftersom jag verkligen inte orkade idag hehe.


              

              


Joey min älskade.


Kraam







                                                


                                                

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards