elinelvira

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Elin - 1 mars 2013 21:51


Fredag, du arma fredag. Och snacka om en intensiv dag. Visserligen myste jag lite under för middagen med Tv och en supergod frukost. Men sen bar det av till stan med Tilda. Hon köpte btw den snyggaste skinjackan ever, ahaha så avis. Men jag hittade en fin tröja och lite undisar. Nice. Efter lite lunch och yogurt glass begav vi oss hem där vi tog allmänt vidriga bilder och såg nått sjukt program på SVT play (hahahah dör fortfarande lite) Hon åt även här och såklart ska det alltid vara så himla random samtalsämmnen. Min familj är knäpp säger jag bara haha. Tilda åkte för nån timme sen så nu är jag ensam. Usch, har märkt att jag alltid blir ledsen av att vara ensam nuförtiden. När jag var mindre älskade jag att vara själv, jag ville vara själv då och då. Undrar varför det kan ha ändrat sig. Eller så är det bara så att när man vet att alla ens vänner hittar på massa skoj saker och man inte är bjuden eller bara inte är där, det är då man känner sig ensam och blir ledsen? Jag vet inte. Antagligen. För just nu är några på fest, bortresta och med sina pojkvänner eller andra vänner. Då blir man ensam kvar liksom. Tråkigt att sitta ensam på lovet OCH en fredag dessutom men aja antar att man får lov att känna sig lite utanför ibland. Äsch detta blev meningslöst haha har ingen point bara massa känslor. Kommer ändå bara ligga och känna mig ensam hela kvällen... Ska i alla fall mysa med mina true friends nu ♥



                

                




Kraam








Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards