elinelvira

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Elin - 2 mars 2013 19:00

Yo bitches!
...okej, vi gör om det där. GOKVÄLL VÄRLDEN.


PANNKAKSSMET vad glad man blir av solsken och kall luft á la Sverige! Pannkakssmet. Precis så! Nog för att det regnade imorse som övergick till snö sen regn igen. Men nu tittar solen fram mellan träden på min baksida. Har inte gjort så mycket idag om jag ska vara ärlig. Kollat på Tv, gått en promenad med Moa och läst lite bloggar. Sounds great! Såg även ett Nashville avsnitt och funderar på att börja följa det. Har sett de 4 första tror jag när de gick på tv nån helg mitt på dagen. Men då slökollade jag mest. Får ta mig en funderare på detta haha. Pratade nyss med Kajsa i telefon sen Soppi i 50 min. Svårt att avsluta konversationen hahaha men hon höll på att kissa på sig så då var det okej. Ringde dem för jag såg en sak som gjorde mig ytterst upprörd men 1,5 timmes telefonande med de bästa så löser sig allt. Nu ska jag spendera min kväll hemma med mys och ett filmtittande av något slag. Juste imorgon kommer två fina filurer hem, ÄNTLIGEN! Längtar så jag spricker efter att få krama dem!



Fina kåmpisar.


Kraam



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards