elinelvira

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Elin - 20 mars 2013 22:52


Jag hatar hela världen och allt därimellan just nu. Allra mest Pretty Little Liars manusförfattare. Jag dör. Jag kommer alltid att vara femton år gammal när det kommer till Aria och Ezra. Man får inte göra såhär. Man får inte det. En remake på kanske den finaste scenen någonsin; scenen som stod för början på allt fantastiskt... står nu för slutet på något som vi hållt tag i så länge. Screwed over once again. Ont ont ont ont i hjärtat. Mitt fina Ezria. För övrigt var hela det avsnittet rätt sjukt. Dessutom finns det få skådespeleskor som är så fruktansvärt begåvade som Troian Bellisario. Helt sjukt hur bra hon är.  Det värsta? Att jag inte får se fortsättningen förens den 11 JUNI. JUNI? Hela April och Maj kvar bara.... Men jag ska nog överleva, eller nått. Slutade skolan vid halv 5 och vid halv 6 kom Gabbe över och åt här också. Vi båda gjorde ett ytterst tappert försök att plugga men gjorde typ ett ynka matte tal. Har jag nämt att matte inte riktigt är min grej? Äsch, vi tog en liten biltur (han har äntligen körkort, whii) sen nu ligger vi och chillar lite. Är dö trött så hörs imorgon. Då har jag endast en lektion, WHIIIIII.



                    

                    


Blev lite tårögd....



Kramis




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards