elinelvira

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Elin - 21 mars 2013 23:04


... Och nu är det tydligen torsdag, igen! Veckorna bara flyger fram! Det var ju helg alldeles nyss? Idag är en såndär dag då en kort lektion tar upp precis hela dagen, i alla fall som det känns. Ja, hade bara psykologi idag vilket var väldigt intressant och kul, nästan alltid som vanligt. Gillar psykologi. Åkte hem till Soppi med Sofia och kollade på Remember Me efter skolan, hehe hade inte sett den förens nu. Men visste hur den slutade sen innan, wäääh, den var i övrigt så himla himla fin. Blev kär i Robert all over again (Min egentligen enda kändiscrush var på honom mellan 7-9.... hahah) Och tror den återupplivades lite igen, på riktigt. Han är så sjukt jäkla äckligt snygg. Pankakssmet säger jag bara. PANKAKSSMET! Tror jag ska kidnappa honom och ha honom under min säng i en liten låda. Så kan jag klappa på honom när jag villl... Jag tror mina föräldrar glömde göra psyktest på mig som barn... Imorse vaknade jag iallafall som resten av Stockholm, till solsken. Snälla kan våren vara på väg nu? Jag ber till alla högre makter, bara några plusgrader skulle räcka för ett tag framöver!! Vill kunna ha min fina militärjacka och skinjackan och conversen och få lockigt hår igen och få gyllene hud och ha shorts och äta jordgubbar och gosa på en piknick filt och bada och.... KUNNA ANDAS! Det ser jag mest fram emot nu till Påsklovet, att kunna andas ut i 5 sec utan att hela tiden ha något man måste göra. Nej, nu ska jag se film tills jag sommnar. Puss.


 


Lite gammal bild (1 år typ) men äääsch, tar så dålig med bilder på vintern.


Kramis



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards