elinelvira

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Elin - 24 mars 2013 22:41


Söndagsångest och ångestsöndag. Så var det söndag, mina vänner. Varför går helgen så vansinnigt fort? Jag hade fullt upp hela dagen med att mysa, plugga matte, äta vofflor och mysa att jag inte gjort hälften av det jag borde ha gjort. Men äsch YOLO. Har dock väldigt mycket i skolan denna vecka, MEN snart är det ju lov. Herrgud tänk att det redan är Påsklov nästa vecka. Det har varit några intensiva veckor sen efter sportlovet så tycker att detta lov är välförtjänat! Igår var en väldigt bra kväll, fest hos Mange ni vet, med mycket roligt folk och mycket dans. Åkte hem till Gabbe efter det och imorse vaknade vi faktiskt rätt sent (LOL vi vaknar alltid fett tidigt) Sedan åkte vi hem till mig och åt vofflor med mormor, Bert och Sally (resten av familjen var såklart också där) Mycket mys. Nej, nu blire söndagsblogg!! Säger bara vilken jävla vecka, Svenska papper hit och matteprov dit. BLÄÄÄH.


Måndag: Psykologi läxförhör

Tisdag: Svenska redovisning? INGEN PRETTY LITTLE LIARS BUHUHUHU

Onsdag: Svenska redovisning? Svenska bokrapport in, Spanska läxförhör

Torsdag: Matteprov Funktioner (Hej F) Kanske vara med Gabbe

Fredag: LEDIG FÖR VI HAR LOOOOOOOOOOOOV

Lördag: Mysa? Leka? NÅÅÅÅN?

Söndag: Ingen aning men inte nått plugg iaf LYCKA ♥♥ Sommartid ♥

 
 
 
 
 
Vi avslutar dagen med lite ögongodis. Alltså. Finaste, finaste Ian Harding. Jag kan ha den här bilden som bakgrund på mobilen också. Kanske. Rawr. Måste gå nu, har en sovande Gabbe på min axel hahahah, söööt ♥
 
Kramis
 

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards