elinelvira

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Elin - 25 mars 2013 21:39


Jag älskar att........


- Sprina i spåret, längtar till tusen!
- Vara i ett varmt land både av anledningen att sola och att vara långt bort från vardagen
- Skratta så man får ont i magen
- Hjälpa folk på ett eller annat sätt skapar dubbel lycka & delad glädje, guld värt.
- Känslan när du och din bästakompis kollar på samma sak och vet exakt vad man menar utan att byta ett ord
- Prata i telefon i timmar men inte märka att tiden går
- Sitta i min enga drömvärld med hög musik i öronen
- Dansa
- Somna när någon håller om en
- Göra märkbar skillnad för någon annan.
- Hundavalpar, hästar, kattungar och de flesta andra djur, you name it!
- Mina underbara vänner.
- När man får A på något man kämpat för i skolan
- Doftljus med vaniljlukt
- Personliga komplimanger från hjärtat
- Människor som ser möjligheter i allt, sprider positiv energi, tar vara på tillfällen
- Festa med vänner och nytt folk
- Känslan när man köpt något man velat ha under en väldigt lång tid
- Spontan grejer, resor som köp som sjuka äventyr mitt i natten
- Oerhört små men betydelsefulla saker och handlingar, många gånger mer värt än en dyr present, som av sitt värda blir som den största gåvan av de alla. Tror de flesta som känner mig vet att väldigt "små saker" kan göra mig otroligt glad
- När man har en hel ledig dag framför sig att göra vad man vill med
- Kolla på serier, leva sig in i dem till 110%


Finns så mycket positiva saker att tycka om, stora som små. Betydelsen och vikten av uppskattning är viktigast, love more!


 



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards