elinelvira

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Elin - 27 mars 2013 22:26


Två.... fyra..... SJU KOPPAR TE har jag drukigt idag... iaf innan jag tappade räkningen. Vad ska man säga, så kom både feber och halsont till sist som ett jäkla bombnedslag. Det var ju schysst. Dagen igår var ju sådär men idag var det 4 gånger värre. Så jag har legat nedbäddad i sängen och alltså druckit té denna onsdag. Kanske inte exakt hur jag hade velat spendera denna dag, men om jag vilar och tar det lugnt så blir jag förhoppningsvis frisk till helgen. Helt plötsligt gick jag från några dagars oplanerad ledighet till ett gäng fullspäckade dagar. Varför är det alltid när det väntar roliga saker som man blir sjuk? Nä, våga vägra, jag ska bli frisk! Pretty Little Liars och Matteboken har varit mina trogna vänner idag. Bara tanken på att jag har matteprov imorgon eftermiddag gör mig ännu sjukare tror jag. Denna ångest! Jag har faktiskt försökt förstå, försökt plugga..... men jag orkar inte anstränga mig just eftersom det inte verkar räcka till. Jag förstår inte hur mycket jag än vill det. Då blir jag förtvivlad och fattar ingenting. Så vet att jag inte kommer bli godkänd för jag kan ju faktiskt ingenting av det jag borde kunna. Så vill jag vara frisk imorgon, första lov kvällen liksom. Vill säga hejdå till Gabbe innan han åken iväg igen (!!!) också men vet inte om jag är frisk nog. Vilket suger mer än mitt garanterade F på matteprovet. Aja, min snoriga näsa och jag ska mysa framför Vänner nu ♥


                 

                 


"You don’t need to smoke. Cigarettes don’t control you. You are a strong, confident woman, who does not need to smoke. A strong, confident woman.”


Jag ÄLSKAR det där avsnittet, Chandler my man ♥♥


Kramis












Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards