elinelvira

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Elin - 2 april 2013 16:16


Idag är det tisdag, fast måndag, fast tisdag. Exakt så.


Varför går det så vansinnigt bra att sova konstant i tre dagar, men när man väl ska gå upp tidigt så kan man inte sova ALLS? Eller väldigt illa i alla fall? Alltid samma visa. Framförallt efter sommarlov. Här har jag varit duktig och sovit på normala tider de senaste veckorna, men natten innan skolstart, kunde man somna? NÄ! Schyssta puckar. Skönt att vara back on track i alla fall. Ibland behöver man ett break från allt för att komma på vem man är, vad man vill och varför man vill det. Har ni inte funderat på det på länge så är här en reminder; Vem är du, vad vill du och varför vill du det? Somnade framför Vänner  igår med lite kiwi och skivad banan i magen, mumma. Och nu under dagen så beställde jag 2 tröjor, kommer bli finfina nu i varmare tider och så har jag bara suttit vid datorn. Ganska chill. Tänkte sätta mig ute i solen ett tag men vill inte utmana ödet när jag ÄNTLIGEN är nyfrisk, haha. De håller på att måla om på övervåningen och flyttar massa skåp så Fletchi sitter och trycker sig mot min stol för det är ju sååå högljut och läskigt, min lilla feeegiz ♥ Hade tänkt att vara med Gabbe idag men dummisen svarar inte så får väll ta och städa mitt rum och fortsätta med rensning av kläder. Orkade bara med 5 hyllor och mitt skåp, 5 to gooo! Wish Me Luck!





Sånna här är så häftiga, och det låter fett bra. Skulle kunna vara en enda låt haha.



Kram




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards