elinelvira

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Elin - 3 april 2013 19:20



“I write a lot of songs about love and I think that’s because to me love seems like this huge complicated thing. But it seems like every once in a while, two people get it figured out, two people get it right. And so I think the rest of us, we walk around daydreaming about what that might be like. To find that one great love, where all of a sudden everything that seemed to be so complicated, became simple. And everything that used to seem so wrong all of a sudden seemed right because you were with the person who made you feel fearless.” 


-Taylor Swift, Speak Now Tour             






Av Elin - 3 april 2013 16:46


Hej Onsdag! Är det verkligen redan Onsdag? Huuh. Skola om ett par dagar...men nej nu ska vi leva i nuet! Igårvar det mys hos Soppi med Binkis, Sofia och Nea. Mysis. Hade inte pratat med en kompis på typ vad, 3 dagar? Det kallas FRIENDSABSTINENS folket. Åkte till Gabbe efter det och sov där, mys det med. Somnade nån gång runt halv 8 på morgonen hehehehe vet. Japp sov cirkus 2-3 timmar hahah. Aja, tror det hette YOLO. Var hemma vid halv 1 idag. Såg lite på Tv, satt vid datorn, gick en promenix med Fletchi och hämtade Callebebis. Lite sådär lagom stillsamt tycker jag allt. Vet dock inte vad som händer ikväll, ska vara med Kajsa sen Gabbe I think. Det blir säkert grymt.


När jag var ute på en av promenaderna idag tänkte jag på det, ATT VI GJORDE DET! Vi klarade av januari, februari, mars (och dess för innan december, november), det här året också! Nu blir det bara bättre! Nu börjar året på riktigt. Även om det ligger snö kvar på marken. Vädermänniskorna påstår att i mitten av april kan det "bara smälla till!" så nu kommer jag tro på det och gå vidare med mitt liv i sol-lyckan. Enough vädertalk (känns som det tar över mitt liv lite för mycket än vad det borde göra för att leva i det här landet)  Tänker börja använda kameran lite mer framöver. Känns som det skulle bli mycket roligare då! Den här tanken tänker jag förvissa ganska ofta men nu är det ju vår! Nu förändras allt! ... Eller?






Hahahah jag när jag gick till bussen imorse, en snubbe vände sig om och kolla, L O L.




Kram






Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards