elinelvira

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Elin - 4 april 2013 21:13



En utav världens skönaste känslor måste väl ändå vara att vara riktigt trött för att man har varit igång. Började dagen med att gå upp vid 8 imorse, lämnade Calle på fritids och gick en promenad med Fletchi, sedan kröp jag ned i sängen och gosade med Gabbe ett tag. Jag tog en snabb dusch medan han åt frukost framför Tvn innan han drog iväg till sitt lov "jobb". När han gått satte jag på datorn och läste lite bloggar innan jag och Soppi drog till gymmet. Sprang (lite mer än) 3 kilometer och gjorde lite mag och rygg övingar. Mycket stolt! Men heeelt död. Orkar knappt gå, haha har ju praktiskt taget bott i min säng det här lovet. Aja, efter det hem, andas ut i soffan ett tag. Såg nått Amerikanskt program innan det var dags att gå med Fletchi och hämta Callebebis. Väl hemma igen damsög jag hela mitt rum PLUS dammade alla hyllor osv osv (Brukar låta det bli så tjockt med damm att mamma gör det, MEN ville vara snäll idag, och tänkte lite på min överkänslighet/ allergi mot damm... blääääh) Everybody say WEEHÅÅÅÅ! ...WH... Anyway, rensade ut lite kläder också, 6 koftor och en tröja fick säga hejdå. 6 koftor ju rätt mycket att ta bort, många har kanske max 10 koftor/ hoodies. Ränade mina, har över 40 stycken. LOL.  Men förstår inte, det spelar ingen roll hur ofta jag rensar garderoben, man rensar ALLTID ut minst ett fult plagg..?! Makes no sense... Hoppas dock att snart få en större garderob, eh min är något överfull. Paniken växer lite inför alla nya sommar och vår kläder som ska in. Äsch de får bo i min säng eller nåt. På taket kanske. Vilket jävla I-landsproblem hahaha. Inte världens roligaste inlägg (eller vad vet jag?) men väntar på att Gabbe ska komma hit. Lol igen, meeeeeen han ska vara borta hela nästa vecka och jag har äckligt mycket plugg. Puss på er.



Kram





Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards