elinelvira

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Elin - 6 april 2013 21:56


ÅH vilken fantastisk helg det är! Tiden bara rinner iväg! Här är en recap so far!


Gårdagens festligheter var något speciellt, hahaha. Började med middag hemma med gästerna, maassaaaaaaa plockmat med medelhavsinspirerat tema. MUMS! Vid halv 9, tror jag det var iaf, tog jag bussen mot Nea där Sofia, Sophie med flera redan hängde. Kvällen drog igång väldigt oskyldigt och hade superkul, dansade med Kajsa som det var det inte fanns någon morgondag!! Så det ska vara hörrni! Sen kan man säga att det spårade lite.... hahah. Äsch ibland måste man leka återhämtningscentral, lol. Följde med en ganska dålig Gabbe hem, vid cirkus 2 gick vi genom ytterdörren och vid 02:05 sov han. Hahahah dör. Sovmorgon en lördagmorgon? ABSOLUT! Gick inte ur sämgen förens vid halv 1. Myyys. Var hemma vid 5 tror jag, hjälpte till med maten, lax och potatis, innan jag tog en dusch. Det ska jag säga, det var lycka! Insåg även att det är 69 dagar till Sommarlov. 69, det är ingenting. Samt att vi åker till Zakynthos om 122 dagar! WHIIIIIHUUEEEIIIEEE! Är overkligt taggad samtidigt som jag inte är det, för då är hela sommarlovet slut... Men det blir ett fint sätt att avsluta sommaren på. På en ö i medelhavet med några av mina favoritpersoner dansandes, solandes, mysandes och bara har det allmänt underbart! Låter väll helt okej?  Vi ska till iliessa beach på Zakynthos och hotellet ligger jättebra till, på huvudgatan OCH stranden! Jackpot.




Gjorde ett litet collage, haha kvaliten är sådär men äääääääääääsch


Kram



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards