elinelvira

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Elin - 9 april 2013 23:45


Tisdag! Ruskigt dåligt humör imorse - när ska jag få sova en hel natt utan att bli väckt, vakna en gång i halvtimmen och drömma konstiga saker? le sigh. Hade också problem med att gå upp imorse, lämnade sängen 30 min innan bussen gick, vilket resulterade i fula kläder, en halv makeup och tom mage. Men det var FETT VÄRT att sova den extra timmen. Hade dock affro dans på idrotten, tror jag aldrig sett så många människor se helt efterblivna ut i samma rum. Herre hahah. (Okej, elakt att missbruka termen "efterblivnen" men, förlåt, jag måste) Det var brutalt. Blev på bättre humör efter det kan man ju lungt säga! Dagen rullade på, fick lite mer inlämningar och tal att göra till nästa vecka. Jag ♥ mina lärare. Eller kanske inte riktigt. Sedan jag kom hem har jag pluggat, nej tröst åt lite efter skolan.... det var inte så bra men jag var depprimerad, typ. Jag har i flera dagar nu dragits med en fruktansvärd huvudvärk som följd av sömnbrist, och nu har det adderats vita och svarta fläckar framför ögonen i tid och otid. Framförallt på eftermiddagarna. Har gjort en bra bit på min svenska bokresention, hoppas bli klar med den imorgon. Nej inte hoppas, MÅSTE bli klar imorgon. Därför funderar jag på allvar på att inte gå på spanskan. Har hål heeeeeeeela eftermiddagen och spanskan slutar halv 5. Känns ovärt nu när jag har 119879239 kg plugg. Får se hur jag gör, att skolka från en enda liten lektion på en termin kan inte göra så mycket....! Faktiskt! April har inte riktigt varit med mig, har både varit sjuk och haft elaka lärare som torterar oss med läxor så man typ mår illa. Som ni märker tycker jag synd om migsjälv just nu hahaha. Och om en enda apekatt kommer och säger att jag inte får göra det slår jag förmodligen till den personen, det är inte ofta jag har dåliga dagar, men idag ÄR det synd om mig. Punkt.


               

              



Mina killar ♥                



heheheh vet att mina inlägg är lite buttra förtillfället men när allt har lugnat ned sig och jag får sova på nätterna, DÅ blir de gosiga och glada igen, pinky!



Kraam           







Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards