elinelvira

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Elin - 15 april 2013 15:13

Så har jag en blogg också.... Nej jag är varken död eller glömsk. Bara otroligt upptagen!! Helgen har bestått av plugg, mys med Gabbe, shopping samt middagsdejt med Tilda och grillat för första gången i år. Sådär ganska lagom perfekt. Dock bröt jag totalt ihop igår kväll av ångest och stress. Kunde inte sluta gråta då ett skolarbete glömdes att sparas, så pappa tvingade mig att stanna hemma och ta det lungt samt skriva om uppgiften. Idag är det alltså måndag och dagen har än så länge varit sådär. Jag tampas med en miljard ångestkänslor i förflutet, nutid och framtid. Önskar att jag slapp känna och tänka så mycket ibland. Önskar att jag var en sådan människa som bara kunde koppla ifrån allt. Men nu är jag inte det, utan jag är tvärtom. Helst känna allt på en gång! Känner väldigt mycket saknad i hjärtat. Det var längesen. Jag trodde att jag hade släppt det. Men tydligen inte. Hur känner man inte saknad? Jag är så imponerad av de som kan lämna allt bakom sig, gå vidare och aldrig vända tillbaka. Det har liksom aldrig fungerat så för mig. Det är ett krig inom mig mellan att komma ihåg och glömma. Jag fortsätter räkna mina år, månader, veckor, dagar, timmar och minuter. Det är väl helt enkelt så jag är. Sluta tänk Elin! Haha, men engelska breven är iaf inskickade och min rapport är snart klar. Jag tror jag överlever denna vecka också. Längtar till helgen, den kommer bli bra. Just nu sitter jag i pjamas i vardagsrummet och dricker te samtidigt som det regnar utanför ♥ saknar dock mina vänner...


                  

                  

                  


Hahahah fick mig på sååå mycket bättre humör. Fina Ashley och Tyler ♥ Ja, jag är lättroad!


Kraam












Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards