elinelvira

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Elin - 16 april 2013 23:20


Regn, regn, regn. Det är ganska mysigt med regn tycker jag. Det betyder att jag det är för varmt för snö och att det droppar så fint på fönster rutan. Helt vill man sitta uppkrupen med en kopp té och läsa en mysig bok också. Jag däremot, jag har varit i skolan! Mimdre kuligt. Dock var morgonen väldigt stressig. Slutkörd var uppenbarligen inte en underdrift. Vaknade när bussen skulle gå och insåg i panik att jag glömde ställa min väckarklocka igårkväll. VILKEN BRA JÄVLA START PÅ DAGEN. Annars effektiv dag, som fan. Hunnit mängder av grejer. Alldeles för mycket känslor. Och tankar. Och prestationsångest. Och känslan av att bara vilja lägga sig i sängen i fosterställning och gråta till allt för min syster. Berg-och dalbanedag. Stannade kvar i skolan rätt länge efter vi slutat och gjorde klart min FN resolution (klapp på axeln) kom hem vid 5 gick med voff, pysslade i mitt rum, åt pastamiddag och ängnat kvällen med att sy in 3 klänningar. Varav en ny som kom hem idag, lycklig! Känner mig oerhört materialistisk . Äsch. så länge man är en bra person så är det okej! Så det så. Det är vid mina axlar som ALLT är för stort.... fruktansvärt jobbigt. Aja man är skapad som man är. Igår blev många knop också gjorda, jag är på toppen av isberget wooohooaaa! Snart tippar jag väll över... Nu hade jag i alla fall tänkt sova, okej, vem försöker jag lura? Jag ska antagligen ligga vaken och sakna mitt nattsällskap och mysa till en film ♥





Himla fin dag var det ♥



Kraam










Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards