elinelvira

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Elin - 17 april 2013 22:27


Onsdagar är som de brukar. Galna.

Vaknade klockan 7 imorse, kände mig mer död än levande. Hade somnat framför en film vilket är så tyyypisk. Ville verkligen se klar en film denna vecka (Somnar alltid framför filmer nu för tiden) Gick med Calle till skolan och åkte till skolan och hade samhällsdagen. Mycket intressant må jag säga. Sedan lite spanska på det, mindre intressant. Väl hemma vid cirkus 5 så såg jag en del till av filmen innan jag hjälpte till med middagen. Vuxenpoäng. Packade min väska fick skjuts av mamma till Gabbe, eller tja först kolla skor på Outlet, sen till Gabbe. Har pluggat lite till FN rollspelet och lite spanska. Pannkaka va effektiv jag varit dessa dagar, PANNKAKA, är typ stolt! Ska sluta innan han tycker jag är för seg hahaha. Nu blir det Star Wars film mys, gosit ♥






Kraam





Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards