elinelvira

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Elin - 18 april 2013 22:58


Jag hade en (någolunda) mardröm om att du lämnade utan att ta farväl, att du försvann utan att säga vart du gick. Jag hoppas att du aldrig, aldrig, aldrig gör så. Jag tycker inte om när människor försvinner.


Få saker är så betryggande som regnsmatter mot ett fönster, en stor och välanvänd tröja, doften från en parfym som man inte använt på länge, en varm dusch när man är nyvaken och att inse att det är fredag imorgon. Behövde en kram. Fick en kram. Dagen har varit helt okej faktiskt. Igår var också väldigt mys, sov hos Gabbe. Somnade av ösregnet utanför och en varm stor säng, fruktansvärt perfekt. Sen att jag är fruktansvärt trött idag är en helt annan sak! Hade psykologi, ledarskap och matte idag. Förutom matten så är det bra lektioner, bara otroligt jobbigt att det snart är prov i ALLT igen. Sista proven för terminen ni vet. DET är visserligen en skön känsla. Den där känslan när man tror att man fått ett svagt E på ett prov men får ett klart D. Den är ganska skön. Matte är inte min grej liksom. Rustigt stolt då jag hade 39 graders feber, halsmandlar stora som ägg och en så snorig näsa att den konkurerade med ett vattenfall när jag skrev det. Skulle gärna vilja ha D i matte 2 också, det skulle sitta fint. Drömma kan man ju. Det blir ingen mer matte för mig efter denna termin, " jag är bara realistisk" som Gabbe gillar att uttrycka sig. Hahah! Har gjort ett tappert försök till att plugga inför svenska provet imorgon, det går rätt åt skogen om jag ska vara ärlig. Funderar på att sova snart så jag kan vara pigg till provet iaf och tänka någorlunda klart. Natt på er.





 YES.



Kram

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards