elinelvira

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Elin - 19 april 2013 20:19



FREDAGKVÄLL! Helg. Ledighet. Äntligen. Som jag har längtat. Knäppaste dagen också. Började med ett svenska prov som var mycket lättare än förväntat (lol så får jag säkert D för det ändå hahah) Efter skolan åkte Jag, Sofia och Bianca in till stan, jag skulle byta mina shorts till en mindre storlek. Dafuq moment när jag har xs i shorts helt plötsligt. Jävla affärer sluta minska storlekarna, tack på förhand av en förvirrad kund! Mötte sedan upp Kajsa och så utförde vi alla lite olika ärenden. Mähähähähähäh. Fikade/åt innan vi drog hem också, blev lagom proppmätt. Efter det spårade allt. Om du hörde ett gäng högljudda tjejer vars ens skratt lätt som en åsna, så var det antagligen vi. Haha skrattade så mycket att jag mådde illa när jag kom hem. Ätit en enkel middag nu och pratat med mamma efter maten ett tag, hon är fin hon! Snart kommer Gabbe hit, men är så sjukt trött så jag kommer inte vara särskilt rolig, hahaha! Men det blir mys ändå. Snacka om att livet kan bli rätt bra ibland ♥ Imorgon står det festligheter hos Sofia med massaaa trevliga kompisar på schemat. Taggilugga!



Kraam



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards