elinelvira

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Elin - 28 april 2013 23:45


Klockan är ganska exakt 23:50, och jag är svintrött. Mina vänner, jag är tillbaka från det riktiga livet!  Åt en underbar middag med de finaste på Friday's och nu sitter jag här och känner mig ruskigt ofräsh, sjuk och trött. Helgen har varit så otroligt rolig! Precis vad jag behövde för att komma på bättre tankar än "skolan-gör-mig-lite-lätt-döende"-feelingsen. Vi har skrattat, kollat på tre Disney filmer, bakat, promenixat, dansat, hoppat, skrikit, pratat och framförallt ÄTIT! Jag har nog gått upp 10 kilo sen i fredags, men det var det värt! Nä, dags att tagga till en ny vecka med en SÖNDAGSBLOGG!


Måndag: Psykologi förhör, Gå på Gabbes skivmiddag

Tisdag: Valborg och antagligen dra hem till Mattias (?)

Onsdag: LEDIG OMFG VA SKÖNT! plugga och sova

Torsdag: Nationella i Engelska skriv, DÖDA MIG

Fredag: Läxförhör logaritmer (matte)

Lördag: MYSA med någon frivillig

Söndag: Plugga



Nu ska jag sova. Imorgon är det måndag och det SUGER! Men ska avsluta helgen med mina andra vänner, mihihih.


              



Kraam







Av Elin - 28 april 2013 17:17


Tänkte bara ge lite livstecken. Tröttsöndag. Jättetrött. Har sovit max tio timmar på två dygn. Men vilken kul helg det har varit! I fredags så åt Sophie och Sofia middag hos mig, hemmagjord pizza á la Elin, Andrea kom lagom till efterrätten som jag gjort. En faktiskt rätt god kladdkaka (jag låter dem alltid vara inne liiiiiite för länge, så typiskt för om jag alltid tar ut dem 1 minut innan så skulle de bli perfekta) Sen massa mys framför lite olika Disney filmer. Man blir aldrig för gammal för Disney! Gabbe kom när de andra gick (LOOOL) Men det var mycket mys. Fletcher var dock otroligt orolig så han fick sova i mitt rum, min lilla bäääjbi ♥  Vaknade vid 10 så vi inte sov bort hela dagen liksom. Städade halva huset och efter det fick jag en god frukost av Gabbe på 3 månadersdagen, så fruktansvärt söt. Tjockpannkaka, som var riktigt riktigt god med florsocker på. På kvällen var det dags för Soppis 18 års fest, hahah det bästa på hela kvällen var att hon fick en guldfisk (En snoppfish till en Soppfish) Det blev inte riktigt som planerat, MEN på 12 slaget skrek vi och sjöng för Soppi. Så himla himla avis på att hon är 18 år nu, men kul för henne haha. Grattis föresten gosi! Runt halv 1 gick lite folk hem till mig och chillade, mycket trevligt. Lite gammla klasskompisar från högstadiet var med haha som alla har förändrats! Nej, måste fixa mig lite mer nu. Ikväll blir det middag på Fridays för att fira att Sophie blir 18 år idag! Puss.



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards