elinelvira

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Elin - 5 maj 2013 20:32


Alltså. AAAH. JAG ÄR SÅ LYYYYYCKLIG! Vi kanske ska ta allt i någorlunda kronologisk ordning. Dagen igår var sämst men sen på kvällen satt vi några stycken på Soppis altan med jordgubbar och choklad och massa annat gottit och en drös ljus. Fruktansvärt värd kväll!  Helt perfekt enkelt sagt. Sedan åkte jag och Gabbe hem till honom och herregud så trött jag var! Somnade när jag la mig i sängen typ haha. Vi gick upp rätt tidigt, åt frukost, myste lite och sen åkte jag hem för han skulle jobba. Var hemma innan 12, sedan brast effektiviteten. Låg i min säng halva dagen och spelade sims med Calle. LOL. Men sprang en runda i spåret, så om ni såg en rödflåsande gris luffsandes fram så var det nog jag. Hahah sprang hela på lite mindre än 12 minuter så det kändes bra. Duschade av mig och gick sedan en promenad med Soppi i eftermiddags solen. När vi gick där vid ängen i våra långklänningar så kändes det verkligen som om att sommaren gläntar vid dörren. Himla himla mys i alla fall. Gjorde halva middagen med hjälp av Mamma vilket resulterade till grillad kyckling, tzatziki, pastasallad och hemmagjorda vitlöksbröd. HEJ MATKOMA! Ska skriva lite innan jag ska till min Gabbi och mysa. Cheers!



Min konstiga pussmun hahaha MEN PUUUUS på er.


Kraam






Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards