elinelvira

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Elin - 9 maj 2013 22:35


Åh vilken sjukt skön dag! Precis vad jag behövde. Har inte gjort någonting vettigt idag förutom att springa med mamma innan middagen. Skönt. Dock lite ångestfyllt, borde ha gjort klart min psykologi upsatts.... Gick upp ur sängen vid 3 idag för jag somnade inte förens vid 2 igår. Hahah. För jag och Tilda var i Friends Arena och SÅG ONE DIRECTION! Är inte värsta galna skrikande fanet men de var faktiskt riktigt riktigt duktiga (och snygga, dreggeeeeeeeel) Zayn hade helt klart den bästa rösten live, vilka toner han tog! Sen var de andra såklart talangfulla de med! Tur att de filmade Louis och Zayn typ mest heheh och Harry rätt mycket med, blev lite kär när jag såg dem hehehehe. Synd bara att alla skrek så äckligt mycket, Tilda fick hålla för öronen typ hela tiden för det var nästan outhärdigt. Förstår inte varför alla måste skrika så fruktansvärt mycket, lite förstår jag, men så mycket att rösten brister? De kommer ändå inte höra just dig? Detta bidrog att man knappt hörde musiken i vissa delar av låtarna, fast under Little Things blav alla "tysta", det var bra! Måste erkänna att jag gillar One Direction mer än innan iaf, tycker till och med att de är bra nu. Jajaj, jag gick på deras konsert även om jag inte riktigt gillade dem. MEN det bidrog till att jag kan lyssna på vissa låtar nu efter och tycka de är bra (några är fortfarande för... jag vet inte, töntiga?) Värd kväll i alla fall.


Idag har jag somsagt sovit bort hela dagen, FÖRSÖKT plugga men är så utmattad i huvudet att det verkligen inte gick och spelat fotboll med familjen nere på planen vid skogen. MYS. Nu ska jag se Monte Carlo och hämta lite nattmat. Puss på er fina.



Hahaha första gången 1D hamnar på bild på bloggen.... Vänj er inte bara!



Kraam


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards